Marketing als beroep, ontwikkelt zich steeds meer. Allemaal wennen wij moeiteloos aan de veranderingen. Niemand kijkt versteld op van de nieuwe rollen en functies die zich binnen het beroep ontwikkelen. Er wordt ook niet meer ‘Ik ben marketeer’ gezegd. Onze specialisaties geven we volmondig aan. Online marketeer, content marketeer of social media marketeer, noem maar […]
Blog
Welke kant wil ik op in de marketingwereld?
Dat is een hele goede vraag. Heb jij jezelf dit wel eens afgevraagd? De vraag naar marketeers stijgt, maar het aanbod ook. Als je jezelf verder kunt ontwikkelen, doe het dan. Je hebt nu de kans, dan moet je hem pakken ook! Je kunt jezelf op veel verschillende vlakken specialiseren, echter zul je hiervoor wel […]
Backlinken met de juiste content marketing
Steeds meer bedrijven zetten content marketing in om meer aandacht te creëren. Een bedrijf dat met de juiste content marketing in de media komt krijgt automatisch veel aandacht en vaak ook in de vorm van free publicity. Het brengt nog een voordeel met zich mee. Dat is dat er links naar de eigen website kunnen […]
Hoe social media kan helpen bij het vergroten van je online vindbaarheid
Als je een website hebt is het natuurlijk je bedoeling om zo veel mogelijk bezoekers te trekken zodat je online steeds beter gevonden gaat worden. Een van de manieren waarop je dat kunt doen is door het inzetten van social media. Social media als Facebook, Twitter en Instagram lenen zich perfect voor het garen van […]
Content of backlinks: wat is meest belangrijk?
Er is vaak discussie in de wereld van digitale marketing. Een soort kip en ei discussie. Wat is belangrijker of wat komt eerst, content of de backlinks? Persoonlijk vind ik dit een beetje onzinnig. Het is helder dat zowel content als backlinks fundamentele bouwstenen zijn voor iedere succesvolle online onderneming. Toch moet ik eerlijk toegeven […]