Er worden de afgelopen jaren steeds meer pakketjes verstuurd. Bedrijven spelen hier dan ook handig op in. Het is steeds gemakkelijker om producten te bestellen via internet en ze thuis te laten bezorgen. Kleding, meubels, eten, alles kan worden bezorgd bij de voordeur. Wel kan het nog weleens tegenvallen in welke staat deze pakketjes de voordeur bereiken. De verschillende transportbedrijven Belgie proberen dan ook hard om te zorgen dat alles netjes op de deurmat verschijnt.
Als het pakketje voor de zoveelste keer weer gebroken binnenkomt, kan het een oplossing zijn om het pakketje beter in te pakken. Je kunt een bedrijf mailen waar je iets hebt aangeschaft en hen vragen of ze het pakketje opnieuw willen versturen met betere verpakkingsmaatregelen. Een andere oplossing is om te gaan voor een bedrijf dat kleinschaliger is en voorzichter met de pakketjes omgaat. Kleinere bedrijven hebben vaak minder druk achter de bezorging zitten en gaan daardoor voorzichtiger om met de pakketjes. Dit is erg fijn om te weten en je kunt dan zekerder zijn van een goed verloop van de bezorging.
Als het misgaat met de bezorging van een pakketje, gaat het meestal nog niet mis in het distributiecentrum. Het gaat dan vaak mis tijdens de bezorging van de pakketten. Dit is zonde en kan zo makkelijk worden voorkomen. Door een pakket via een kleiner bedrijf te versturen kan het met meer zekerheid op de juiste manier worden bezorgd. Bijvoorbeeld voor het verzenden van servies, het is dan extra belangrijk dat er met zorg met het pakketje wordt omgegaan. Bij andere bedrijven zou je er misschien vanuit gaan dat je er dan extra voor moet betalen, zodat het op de juiste manier aankomt. Maar als je gaat voor VPD is dit helemaal niet nodig. Zij zorgen er al voor dat de pakketten op de juiste manier aankomen. Zonder dat daar extra kosten bij komen kijken.